Monday, October 3, 2011

SHINee "Lucifer" Japanese Ver. PV

SHINee is the only Korean band I actually like (I bought tickets for SHINee Singapore concert recently but sold it at a loss in the end because it was right before my 'A'-level prelims ;_;), and my absolute favourite KPop song, amongst the single-digit number of KPop songs I actually like, is SHINee's "Lucifer".

別にKPopなんて嫌わない。ただ、アタシは元々JPopだけが好きだったよ。アタシの第一言語は英語なのに、音楽図書館に70%ぐらいはJPopですよ!そしてね、最近たくさんの韓国のアイドルは日本にデビュー、ちょっと不安感なんて当たり前ですよね?
もちろん、好きなKPop歌が日本語に変わるなら嬉しいですよ、今度の「Lucifer」見たいに。前に他の韓国アイドル「U-KISS」も日本にデビューしました、そして彼らのアタシがちょっと好きな歌「0330」も日本語に変わりました、あれも良いでしたね。でもそれ以外はあんまり気に無いだもん。やっぱりアタシが日本にはJPopしか認めないね。
それより、皆に伝えたかったはこの「Lucifer」のPVのこと。アタシの日本語に変わったの好きな歌は皆に見て上げたかったからね!ど〜ぞ!

SHINee's "Lucifer" has been released in a Japanese version so I just wanted to share it with all of you! \(^3^)v
Enjoy~!







♡サニー☆

No comments:

Post a Comment